Helgen!

Jaha, då var det åter igen måndag. Hoppas att ni alla har haft en bra helg. Vi har haft det bra. I fredags var jag med mina barn i lekparken, det var mysigt. De älskar att vara där och leka.

I lördags fortsatte renoveringen i hallen. Peter lade alla gipsplattor på plats och igår började han lägga klinkers. Det blir jättefint. Jag har målat väggen upp i trappan. Blir säkert jättebra tillslut men lite svårt att nå högst upp vid taket. Vet inte hur det ska gå riktigt. Det går ju inte att ställa en stege i trappan för den får inte plats. Någon som har ett förslag eller en liten stege?

Ikväll fortsätter renoveringen och förhoppningsvis ska det vara klart nu i veckan. Måste bara ta oss till Ikea oxå för att köpa lite nya hall möbler. har redan valt ut dem på nätet. :-)

I lördags när jag var ute och sprang så höll jag nästan på att svimma i skogen, det var så himla jobbigt och svetten bara rann, förstod inte vad det var för fel men sen kom jag på att jag har ju haft ont i halsen och känt mig sjuk hela veckan och då är det ju inte så smart att vara ute och springa.

Igår hade jag feber dessutom men känner mig lite bättre idag!

Det var lite om min helg, inte speciellt upphetsande kanske men det är skönt att det börjar närma sig ett slut.

Ha en bra måndag!





Kommentarer
Postat av: Katja

skaffa ett skaft till rollern!

2008-09-08 @ 08:35:41
Postat av: Anna Frans

Ha! Jag trodde jag skulle hinna först... men Katja var snabbare :)

2008-09-08 @ 08:38:45
Postat av: Cilla

HAHA, ni är ju jätteroliga. Naturligtvis har jag använt ett skaft men det når ändå inte.

2008-09-08 @ 09:06:53
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Sussi

Inga förslag till trappen annat än du kan stå på pete`s axlar o han står på en stege... nej det är högt, jag vet sen gustav tapetserade våt trapp här.

Kul om det blir färdigt i hallen, kul med nytt, vårt hus rullar det på med, alla rum i princip klara men nu är det köket resten av tiden... får se om vi hinner, hoppas det.. ska bli skönt att bara ha ett hem sen... något splittrad i huvet nu... ha en bra vecka.. kramis

2008-09-08 @ 09:26:50
Postat av: Anna J

Fortsätt kämpa tjejen, till slut lyckas du!!!

2008-09-08 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0