Glad!!!

Gomorrgon allihopa,

Idag är jag åter på jobbet igen. Isabella är frisk som en nötkärna. Hon var på ett riktigt bus humör igår, men hon satt faktiskt stilla en hel del oxå och kollade på film. Jätteskönt för då kunde jag städa, tvätta och fixa.

Men hon var inte snäll mot sin storasyster igår. Julia satt och gjorde en jättefin pärlplatta igår som hon var så himla stolt över. Men så fick hon avbryta en stund för att duscha. Efter duschen, när hon höll på att klä på sig så sa hon -Mamma, jag måster skynda mig så att inte Bella har sönder min pärlplatta. Isabella hade då suttit still i soffan och inte haft en tanke på Julias pärlplatta, men så bara för att hon hörde Julia säga så sprang hon direkt fram till den och hällde ut alla pärlor i bruken.  Behöver jag säga att Julia blev tokig!!! Stackarn, men pappa hjälpte henne att göra en ny igen så då blev hon glad.

Nu till anledningen till att jag är glad.

Jag har ju hållt på att kämpa med att gå ner i vikt nu ett tag, varit ute och sprungit och ätit mindre och så. Nu i morse när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner 10 kilo!!! Jag är så lycklig! Visserligen ska jag ner typ tio till men ändå. Känns kanon!!! Nu blir jag peppad att träna ännu mera!!! :-)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

MEN SHIT BRUDEN VA BRA!!! Stooort grattis till dig och dina förlorade kilon. Way to go!! Kram

2008-09-10 @ 08:07:51
Postat av: Sussi

Grattis, kul att kämpandet gett resultat.. nu är jag hemma med julia, hon är inte alls i form, ont i huvet, magen, feber, yrsel o halsen, allt man kan tänka, ätit två pen. kurer nu men halsen är ännu ond... inte kul.

KRAMIS

2008-09-10 @ 08:19:11
Postat av: Cilla

Stackars Jullan, hoppas hon kryar på sig! Ge henne en kram från oss!!!

2008-09-10 @ 08:20:19
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: jonna

Grattis va duktig du är...jag kämpar på jag oxå!!! Men på hur lång tid hade du inte vägt dig???

2008-09-10 @ 08:25:22
Postat av: Cilla

Jag väger mig ungefär en gång i veckan!

2008-09-10 @ 09:01:38
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad duktig du är men glöm inte att muskler väger mer än fett så mät er oxå.

2008-09-10 @ 10:06:29
Postat av: Petra

Stort grattis till dig gumman! Bra kämpat!! Go Cilla, go Cilla you´re my hero!

2008-09-10 @ 10:29:16
Postat av: Katja

Fan va bra du e!!!

2008-09-10 @ 12:41:38
Postat av: Camilla

Shit va kul grattis till viktnedgången :-)

2008-09-10 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0