Fredag!

Idag har Isabella, jag och mormor varit på Willys och handlat massa mat. Vi åkte redan kl åtta i morse för kl tio fick vi besök av Erika, Lova och Johanna. Det var mkt trevligt, vi åt lunch och fikade. Isabella och Lova leker jättebra tillsammans.

Men det hände en liten olycka när de busade i soffan, Isabella flög ner från soffan och ramlade rätt in i bordet. Fick en ordentlig skada under ena ögat. Det svullnade upp en massa och blev helt blått, det blev dessutom ett lite jack som blödde. Isabella skrek som en tok och nästan tuppade av. Hon grät i en timme och sen somnade hon som en stock i soffan. Sov typ två timmar. Så himla hemskt, jag blev jätterädd. Ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att jag skulle väcka henne var tjugonde minut. Men sen vaknade hon av sig själv och nu är hon bra igen, men hon ser för hemsk ut stackarn!!!

Nu sitter vi och väntar på Petra, Robban och barnen som är på väg. Lasagnen står i ugnen och väntar. Petra och pojkarna ska vara hos mig i helgen, våra män ska till Mörrumsån och fiska tillsammans med Sveriges finansminister. Gissa om de är stöddiga, tydligen får inte vem som helst fiska där utan man måste bli inbjuden. :-)

Ha en supermysig helg för det ska jag ha!!

 


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Hehe, vet inte om jag skulle kalla Isabellas fall för lycka... men antar att du bara missat en bokstav ;)

Kram

2008-09-19 @ 19:53:10
Postat av: Cilla

Nu ska vi inte märka ord inte!!! :-)

2008-09-19 @ 22:53:45
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Tack för en supermysig helg! Det måste vi göra om snart! Hoppas det gick bra på jobbet idag, vi kan höras på telefon så jag får veta hur det gick! Kramis i massor

2008-09-22 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0