Veckan som gått!

Jaha, då var det redan fredag igen då.

Hmmm, vad har hänt i veckan då? I onsdags var jag och klippte mig. Det var en stor grej. Jag hade bestält tid halv elva men när jag kom dit så var Pernilla som skulle klippa mig hemma med sjukt barn. Typiskt, jag som så gärna ville klippa mig.

Jag gick därifrån och kände mig himla besviken men så gick jag till en annan salong och kollade om de hade någon tid. Och det hade dem tack och lov. Så nu är jag väldigt korthårig. Men jag är himla nöjd! :-)

Igår var jag, Isabella och min mamma i Flen och hälsade på min faster och farbror. Det var himla trevligt, har inte träffat dem på så länge. Visade lite kort från bröllopet.

Idag vid tio kommer Carro och hämtar mig, vi ska hem till Erika och Lova och leka lite. Ska bli mysigt. Och ikväll blir det kalas. :-)
 
Ha en trevlig fredag!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Gratinerar på bemärkelsedagen!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Kram

2008-10-17 @ 08:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0