Trotsa förkylningen!

Hallå där ute,

Igår skulle jag ha gått och tränat Boot Camp med Bea. Men jag tyckte inte att jag hade tid plus att jag börjar bli förkyld. Så jag stannade hemma istället.

Men efter middagen så fick jag så dåligt samvete för att jag tänkte sitta i soffan och bli fet när jag istället kunde ha blivit av med lite kalorier. Så jag satte på mig träningskläderna och gav mig ut för att springa. Tog dessutom en runda som är mkt längre än min förra, allt för att samvetet skulle kännas bättre. :-)

Det värsta var att det regnade som sjutton och när jag kom hem så jag var blöt  in på fötterna t om. Kanske inte så konstigt att jag i natt har vaknat med jätteont i halsen och nu på morgonen känner jag mig inte alls så bra. Typiskt!!

I dag kl 10 kommer min vän Ann hit och fikar. Ska bli trevligt för jag börjar bli lite rastlös av att sitta hemma nu.

Ha en bra torsdag!!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Jag bilr tokig på din blogg. Detta inlägg står det att du skrev igår kl. 07:50. Men jag får inte upp det på min skärm förräns idag, torsdag kl. 08:48. Gaaaah!

2008-10-02 @ 08:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0