Shoppingen avklarad!

Jaha, då var man fattig nu då. :-) Det blev en hel del shopping i Ullared. Det mesta var till barnen, de har fått hur mkt kläder som helst. Själv köpte jag bara ett par jeans och ett par mjukisbyxor. Fanns inga fina kläder till mig, mest tant kläder. Peter hittade ialla fall tre tröjor, för att inte tala om alla par strumpor han köpte.

Julklappar till barnen blev det oxå en hel del, skönt att ha det avklarat. Nu är det bara till Isabellas födelsedag det ska inhandlas presenter. Det blir värre det, jobbigt när hon fyller en vecka innan julafton.

På fredag kvällen gick vi ut och käkade i Ullareds centrum. Jag åt en plankstek och drack ett glas vin. Efter det satt vi alla tre paren i vår stuga och drack lite mera vin. Sen var det sängdax, alla var helt slut.

På lördagen skulle vi inte handla något var meningen men det blev lite till ialla fall. :-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag åkte hem på lördagen...

Var ni kvar en dag till??

Kram

2008-10-28 @ 18:59:11
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hahaha, nu har jag ändrat!!!

2008-10-29 @ 07:19:28
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0