Ny intervju!

Idag på eftermiddagen skickade jag återigen iväg en ansökan. Nu gällde det en tjänst som VD-assistent på Vingåkers vårdcentral.

Det är Poolia som har hand om rekryterandet. Nu precis, bara några timmar efter att de mottagit min ansökan så ringde de och ville träffa mig för en intervju. :-) Roligt.

Så på måndag ska jag till Örebro där Poolia finns för en intervju. Känns roligt. Lönen var himla bra, trots att det bara var en 75 % tjänst.

Innan intervjun ska jag göra en personlighets test. Men den får jag göra på datorn hemifrån tack och lov. Hmmm, jag undrar hur den testen ska gå.

Jaja, det visar sig. Kul i alla fall att få gå på intervju!!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Katja

LYCKA TILLLLL!!! :-D

2008-10-15 @ 09:10:35
Postat av: Anna Frans

Heja Cilla! Heja Cilla!

2008-10-15 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0