Min morfar

Usch, jag är så himla orolig för min morfar. Han mår inte så bra just nu. Tror inte att han lever så länge till.

För typ fyra år sedan så sa läkaren till honom att han hade högst ett år att leva, pga att han har både lungcancer och skelett cancer. Men gubben är seg tack och lov. Han har mått hur bra som helst men nu den senaste tiden så mår han inte alls bra. :-(

Det värsta är om han blir så dålig att han hamnar på sjukhus för då går det nog bara utför. Nu bor han själv i egen lägenhet och klarar sig hur bra som helst. Trots att han är 91 år.

Åhhh, jag hoppas att han piggnar på sig.

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Men nej... Lilla Arne då... :(

2008-10-17 @ 08:32:34
Postat av: Camilla

Jag hoppas med dig!



Grattis på födelsedagen... hoppas du får en kul dag med många fina paket .-)

2008-10-17 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0