Måndag

Idag är det måndag och det har varit en lugn dag.  Jag har inte fått nånting gjort idag för min man har oxå varit hemma. Han har ju halsfluss och en massa feber.

Vi hämtade barnen klockan ett idag och Julia hade en klasskamrat med sig hem. Hon heter Nellie. De har lekt jättebra hela dagen. T om lillasyster fick vara med. Vi har precis skjutsat hem Nellie, då passade vi samtidigt på att titta på Nellies nyfödda lillebror Viggo. Han var hur söt som helst. Jag blev så sugen. :-)

Helgen som var har varit jättebra. I fredags hände inte så mkt förrutom att Julia var på sitt första disco. Hon tyckte det var
jättekul. Hon var så fin med jeanskjol och sina nya svarta stövlar som har en klack. :-)

Vi kom på att Julias stövlar var väldigt lika Annas som hon hade på sig när hon kom till oss i lördags. :-)

Anna och jag har haft jättemysigt. I lördags på dagen gjorde vi halsband tillsammans med tjejerna. Julia fick det i present av Anna. På kvällen åt vi god mat och drack några goda hallondrinkar.

På söndagen kom Anna & Peter och barnen förbi och fikade. Det var himla trevligt. Sen vid två åkte de hem till Stockholm och vi gick till lekparken en sväng och sen fikade vi en stund med grannarna.

En himla bra helg har det varit. Kul att träffa mina Annor igen. :-) Saknar dem mkt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

puss

2008-10-14 @ 08:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0