Jobbsökandet i full gång...

Idag har jag sökt två nya jobb, det ena var som ekonomiassistent på ett företag i Katrineholm och det andra var som ekonomiassistent/personalhanterare på ett företag i Vingåker.

Det finns lite jobb att söka nu, hoppas att jag kan få något av det ialla fall. :-)

Ikväll ska vi till Vingåkers slott och titta på Isabella och hennes dagis som ska sjunga och uppträda. Men jag kan tänka mig att Isabella kommer att komma springandes till oss för hon är ju så himla blyg, hon blir vettskrämd när det är massa folk.

Men det blir nog mysigt ialla fall.

Idag fick jag sådan längtan efter mina barn så jag var tvungen att hämta dem klockan ett, annars brukar Peter hämta dem kl fyra när han slutar.

Trodde jag skulle få umgås lite med mina tjejer men Julia började direkt tjata om att leka med någon. Tyvärr så fanns ingen hemma och hon blev ledsen. Men då ringde precis en flicka från hennes klass som ville leka så Julia blev överlycklig.

Så nu är det full rulle däruppe på övervåningen. Lillasyster fick oxå var med. :-)

Kommentarer
Postat av: Katja

lycka till massor, håller alla tummar o tår!

2008-10-02 @ 21:28:45
Postat av: Anna Frans

Tji fick du, kan man säga ;)

blir det kalas på söndag?

kram

2008-10-03 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0