Intervjun!!!!

Igår var jag på intervjun i Örebro. Det gick himla bra, åtminstone så kändes det bra. Tyckte nog jag gjorde riktigt bra ifrån mig.

Jobbet känns kanon, det vill jag gärna ha. Skulle kännas så himla bra att få jobba i Vingåker. Visserligen är jag ju inte överdrivet förtjust i Vingåkers vårdcentral men det kanske är bättre när man jobbar där. Lönen var kanon, mkt högre än vad jag har i Stockholm. Konstigt eftersom det är Vingåker, men det är nog för att vårdcentralen är privatägda numera. Förut när de var kommunen som hade hand om vårdcentralen så var lönen värdelösa.

Ja, vi får väl se hur det går. Jag hoppas på det bästa. Testet som jag hade gjort innan hade ialla fall gått jättebra. :-)

Hmmm, har jag berättat om min helg. Ja, det har jag ju gjort, skrev ju om badhuset på lördagen. På söndag var jag och Jessica, min granne, ute i skogen med tjejerna och hade picnic. Det var himla mysigt. Det var så vackert i skogen, hela marken var täckt med löv i olika färger. Tjejerna tyckte det var kul att springa omkring i löven.

På kvällen var vi på middag hos Sarah & Mattias. Det var mkt gott!!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: jonna

hoppas du får jobbet!! Lycka till kram

2008-10-21 @ 08:37:13
Postat av: Anna Frans

Jag håller fortfarande mina tummar! Lite svårt att jobba, men så får det va.

2008-10-21 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0