Höstlov...

Den här veckan är det höstlov så jag har tjejerna hemma hela veckan. I dag har vi haft besök av en kompis med sina två barn. Det var mkt trevligt, vi fikade först och sen gick vi till lekparken. Efter det blev det lunch.

Igår var jag, mamma och Isabella och handla på Willys. Julia var hos en kompis hela dagen.

Andra planer i veckan är badhuset på torsdag om Isabella är bättre i örat, hon har nämligen skrikit hela natten för att hon hade sådan värk. På fredag ska vi gå på teater på biblioteket.

Nej, nu ska jag lägga mina små änglar.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Knappan

Hoppas Isabellas öra blir bättre så det blir bad! :-)

2008-10-28 @ 19:45:47
URL: http://knappan.blogg.se/
Postat av: jonna

hoppas veckan är/blir riktigt höstig å mysig utan onda öron :-)

2008-10-28 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0