Helgen...

Idag är det tisdag och jag har ju glömt att skriva lite om min helg.

Det har varit en bra helg, trots att jag var förkyld och hade feber.

Ifredags var jag och några kompisar hemma hos Veronica och hade lite tjejparty. Vi drack lite goda drinkar och spelade kort. Jag hade egentligen tänkt att vara där någon timme eller så eftersom jag inte mådde någe bra men jag blev kvar till klockan halv två. Var så himla trevligt. :-)

I lördags kväll hade vi kalas för Julia tillsammans med familjen, hon fyllde ju på söndagen men vi orkade inte ha två kalas då. Hon fick en massa pengar så nu är hon nästan rikare än jag :-), och så fick hon en jättefin jacka av mormor. Av oss fick hon en dansmatta, en lampa med klocka till sitt nya skrivbord, en pyssellåda och ett spel. Hon blev jätteglad.

På söndagen hade hon ju sitt kalas som jag skrev om. Var ju lite orolig över det eftersom vi fick vara inne istället för i lekparken. Men det gick hur bra som helst. Först käkade vi lite korv och sen spelade Peter bingo med tjejerna vilket var mkt uppskattat. Efter det blev det fika med tårta.

Julia fick 6 målarböcker som hälften satt och målade i efter fikat medans den andra hälften tittade på film.

Julia var mkt nöjd med sitt kalas och sina presenter. Av grannen fick hon en nalleryggsäck som var fylld med godis. Den blev hon mkt förtjust i.

Nu är det ett tag tills nästa barnkalas tack och lov. Isabella fyller ju inte förrns i december. Då hoppas vi på snö så vi kan vara i pulkabacken.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: jonna

å va mysigt det lät!!!

2008-10-07 @ 13:43:35
Postat av: Sarah

kul att hon gillade nalleryggsäcken

2008-10-07 @ 15:45:43
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0