GRATTIS ÄLSKADE JULIA!

Idag fyller världens bästa 6-åring år. Vi ska ha kalas för tolv barn om några timmar. Ska verkligen bli roligt......nej inte direkt. Jag har feber och är sjuk så jag känner mig inte direkt upplagd för det. Men det kan jag ju inte visa för Julia.

Det var meningen att vi skulle gå till den stora lekparken som ligger nära, där tänkte vi grilla korv och leka lekar. Men regnet står som spön  i backen. Så himla typiskt. Så nu lär vi ju få vara inne istället. JIPPI!!!!! :-)

Jaja, det blir säkert bra!!

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, va jobbigt! Lycka till! Vi ska också ha kalas idag men vi är som tur är på ett lekland här i tyresö så vi behöver inte engagera oss så mycket. Dom kommer ju roa sig själva! Börjar själv bli förkyld så jag vet ungefär hur det känns! Krya på dig! PoK

2008-10-05 @ 11:39:53
Postat av: Katja

Grattis till Julia!!!

2008-10-06 @ 09:39:12
Postat av: jonna

gratta julia i efterskott och krya på dig till dig!!

2008-10-06 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0