Fika med vänner + föräldrarmöte

Idag var mina vänner Ann och Jessica här och fikade. De kom vid tio och vi åt massa mackor och drack kaffe. Babbla en hel del hann vi med oxå så klart. De var himla trevligt. Jag och Jessica försöker  få Ann och hennes familj att flytta till vår gata där ett hus är till salu. Ann verkade lite sugen, men jag tror inte hennes sambo är lika sugen. Men med lite övertalning så kanske han går med på det. :-)

På eftermiddagen var det föräldrarmöte på dagis. Fröken sa att det går himla bra för Isabella, vi trodde att det skulle bli jobbigt för henne när Julia slutade på dagis och började i skolan. Men det var nog bättre för Isa, hon är mer självständig nu.

Fröken sa att Isabella är väldigt duktig, hon gör allt själv medans de andra barn ber om hjälp om det mesta. Däremot sa fröken att hon är väldigt envis. Jag undrar så vem hon har fått det ifrån. Måste vara pappa. :-)

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan. Tjejerna sover och Peter är och fixar nån grej på jobbet.

Sov gott där ute!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

God Morgon!

2008-10-23 @ 08:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0