Vilse....

Igår var jag och Jessica ute på en promenad med hundarna. Den tog ungefär en timme.

I morse tänkte jag att jag skulle gå samma runda igen, men själv den här gången. Det började himla bra men efter att jag gått och gått så började jag inse att jag inte alls kände igen mig.

Hade gått en halvtimme när jag förstod att jag faktiskt var vilse. Men jag fortsatte att gå och tänkte att till slut kommer jag väl fram. Men det var mitt i skogen så det kändes lite otäckt. Klockan var bara åtta så det var inte riktigt ljust heller. Den enda hjälpen jag hade var Curage och han är ju inte till så mkt hjälp. Han verkade hur nöjd som helst.

Tillslut kom jag fram till ett sommarhus med två tillhörande lador. Då tänkte jag att om det fanns ett hus där mitt ute i skogen så kan det inte vara så långt kvar. Jag fortsatte framåt och efter ett tag så började jag känna igen mig igen. Så då var det bara att gå hem igen.

Promenaden tog en timme och tjugo minuter så det var inte så lång omväg jag gått ialla fall. :-)


Kommentarer
Postat av: Petra

Tur att du hittade tillbaka! Annars hade vi blivit ledsna! Hoppas du får en bra dag! Kramis

2008-11-11 @ 10:04:47
URL: http://petrafrinell.blogg.se/
Postat av: Sarah

Karta och kompass nästa gång

2008-11-12 @ 08:42:42
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/
Postat av: Erika

Hade ont i magen för några veckor sen o hamna på östra SU över natten, nån infektion som dom tydligen ska ha under uppsikt. Får se i nästa vecka om det blivit bättre eller vad man ska göra åt det.. inget farligt (hoppas jag=)

2008-11-12 @ 16:39:38
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0