Tråksöndag!

Jag gillar inte söndagar så värst mkt. Tycker det är tråkigt när fredagar och lördagarna är förbi och det blir tråksöndag. Brukar alltid ha sådan ångest på söndagar för att det är dags att börja pendla på måndagen igen. Nu är jag ju visserligen sjukskriven så jag ska ju inte pendla i morgon. Men det är en tråkig dag ändå. Vill inte att helgen ska ta slut.

Idag blir jag och tjejerna själva. Pappa Peter är och fiskar med sin far och Robban. Helt otroligt, Robban åker från Stockholm för att komma till Katrineholm för att fiska. Då är man fiskegalen, :-). Jag förstår mig inte på det där intresset. Stå där vid vattnet och frysa som sjutton. Dessutom så brukar de ju inte ens få någon fisk. :-) Hur kul kan det va?

Nej, nu ska jag och mina prinsessor äta frukost!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är som med golf, det är aldrig för långt att åka någonstans för att fiska......Hoppas ni får en bra dag!

2008-11-16 @ 10:18:21
Postat av: Anna Frans

Hej hej, nu snöar det i Stockholm. Ganska stora fina flingor. Men det lär ju försvinna illa kvickt. Har ni oxå fått snö?

2008-11-16 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0