Sovmorgon!

I morse hade vi tänkt att vi skulle få lite sovmorgon. Vi skulle gå upp kl sju istället för kl sex. Peter ska lämna tjejerna halv åtta idag för han ska bli hämtat klockan åtta för att åka till Stockholm och gå på båtmässan.

Men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Tjejerna vaknade som vanligt klockan sex och var jättepigga. Så det var bara att pallra sig upp.

Idag ska jag till läkaren och diskutera om jag ska fortsätta bli sjukskriven eller om jag ska börja jobba igen. Känns himla surt att börja pendla igen. Har mått dåligt hela veckan för det. Huvudvärken är åter igen på sin plats och jag kan inte sova på nätterna.

Tänk om jag kunde ha fått ett nytt jobb istället. Vad glad jag hade varit då.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna Fransson

Vore väl väldigt konstigt om läkarna tycker du ska gå tillbaks till jobbet?? Hoppas de kommer fram till någon bra lösning.

Kram

2008-11-06 @ 08:05:29
Postat av: Camilla

Lycka till på mötet! Hoppas att du får ett nytt jobb snart så du slipper tåg åkandet :-)

2008-11-06 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0