Ridskolan!

Idag har vi varit på ridskolan och ridit. Tjejerna tyckte det var superkul.

Vi satt och titta på en lektion innan det var deras tur. Hästen som Isabella skulle rida på hette Rosa och var helt galen. Den ville inte alls skritta lite försiktigt utan hon hade bråttom. Den lilla flickan som red på henne flög av. Gissa om jag blev lite nervös, kändes inte riktigt okej att sätta upp min lilla tjej där. Men jag kunde ju inte gärna be om att få en annan häst. Så Isabella fick snällt rida på den. Men det gick himla bra tack och lov. De fick t om med trava. Julias häst hette Isak och var jättesnäll och lugn.

Jag blir så himla sugen på att börja rida igen men jag tycker inte riktigt att jag har tid. Nu är det ju dessutom fullt upp med tjejerna när de ska rida en gång i veckan.

Ha en mysig lördagkväll!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0