Mkt motion blev det!!

Idag har jag motionerat så det räcker för en hel månad. :-)

I morse vid halv åtta var jag ute på en promenad med Curage. Sen några timmar senare var jag ute och sprang. Trodde att jag skulle ha värsta kondition nu när jag slutat att röka. Men det går visst inte så fort. :-)

På eftermiddagen tog jag en till promenad med Curage, visserligen inte så långt men ändå. Sen ringde Peter och sa att han skulle jobba över och att jag fick hämta tjejerna. Så jag knatade iväg, först till dagis och sen till skolan. Tog ungefär 25 minuter.

Men det tog längre tid att gå hem kan jag lova. Tjejerna går inte så fort, men de var himla duktiga och gnällde inte allt för mkt. Vi fick sjunga och så för att det skulle vara roligare att gå. Tog ungefär en timme.

Nu ikväll tänker jag inte gå utanför dörren utan ligga i soffan med gott samvete. Det är jag värd!!!! :-)



Kommentarer
Postat av: Anna Fransson

Hurtigt! :)

2008-11-04 @ 08:13:44
Postat av: Camilla

bra jobbat!

2008-11-04 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0