Helgen!

Gomorron allihopa.

Hoppas att ni har haft en bra helg. Min har varit super.

I fredags hände inte så mkt, Mattias var över och tog några groggar med Peter. Själv låg jag på soffan hela kvällen och tittade på tv.

På lördag åkte vi till mamma för att äta lunch. Vi fick supergod fiskgratäng med champinjoner och räkor. Hur gott som helst.

På kvällen var vi på middag hos Jessica & Mårten. Där åt vi en jättegod tacotårta. Vi åt tills vi nästan sprack. :-) En hel del alkohol blev det oxå, ialla fall för Peter. Han t om rökte tre ciggaretter, fast vi har slutat. Dumma Peter. Där alkoholen går in, där går vettet ut. Jag rökte inte ialla fall.

Tjejerna var duktiga och höll sams. Vi hade åkt värsta omvägen från mamma på dagen så att de kunde sova en stund i bilen. Annars hade de aldrig orkar. De är ju så kvällströtta de där två.

I söndags var det ju fars dag. Peter fick ett par nya jenas, skitsnygga. Och så fick han två par boxershorts. Himla snälla barn han har. :-)

På kvällen var det middag hos hans föräldrar.

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en bra helg! Idag är vi hemma för jesper är lite dålig i magen. Jag kan slå en pling sen! Kramis

2008-11-10 @ 08:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0