Fredag!

Jaha, så har man snart jobbat två dagar då. Jätteskönt att komma tillbaka efter sjukskrivningen. Började bli ganska less på att gå hemma faktiskt. Nu ska jag bara jobba mellan 8-14 så känns jättebra.

Idag efter jobbet ska jag inte lämna storstan utan jag ska ta pendeln till Kallhäll till Anna, Peter och barnen. Där ska jag och min familj tillbringa helgen. Ska bli supermysigt. Peter och tjejerna kommer lite senare för de åker från Vingåker.

På lördag kvällen ska jag hem till min andra Anna på middag. Ska bli superskoj att äntligen få komma dit. Dessutom ska flera av mina kära vänner dit. Jag hade tänkt följa med tjejerna ut på kvällen men det var innan jag mådde så här illa och var så här tjock. :-) Så det blir att jag åker tillbaka till Anna & Peter när tjejerna går ut.

Nu ska jag gå och käka lunch med Petra.

Ha en supertrevlig helg och en mysig första advent!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Välkommen tillbaks till arbetslivet och välkommen hem till mig imorgon. Kram

2008-11-28 @ 12:48:30
Postat av: Sarah

Tjockare kommer du bli-ta lära av tvillingmamma

2008-11-28 @ 18:25:15
Postat av: Petra

Nice to have u back at work! Ser fram emot några luncher till innan mammaledigheten! Kram

2008-11-28 @ 18:37:26
Postat av: Camilla

Men o var tråkigt... jag trodde jag skulle få träffa dig imorgon :-(

2008-11-28 @ 21:41:20
Postat av: Sussi

Hoppas helgen varit bra.. kraaam

2008-11-30 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0