Brist på något intressant....

Om ni undrar varför jag inte skriver så är det för att jag inte har något intressant att skriva om just nu. Kan ju inte skriva bara för skrivandets skull.

Men jag kan ju berätta hur flitig jag var igår. Först var jag och Jessica ute och gick i hela två timmar. Och då gick vi fort dessutom. Var helt öm i låren i morse.

Efter det fick jag för mig att jag skulle möblera om i Isabellas rum. Det gick inge vidare. Kunde inte flytta på sängen för den var för stor. Så istället hade jag sönder den. :-) Helt plötsligt var den i flera delar och den stod tvärs över rummet så man kom varken fram eller tillbaka. Tack och lov så kunde Peter skruva ihop den igen. Men jag hann inte möblera klart så det ska jag göra ikväll istället.

Igår kväll var vi i badhuset. Mysigt att vara där lite senare. Julia kan simma en bra bit nu. Är så roligt att se henne för hon blir så stolt!!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Fransson

hihi, hoppas sängen håller när du ger dig på den nästa gång.



Hälsa till Julia att jag tycker hon är duktig.



Kram

2008-11-13 @ 15:41:15
Postat av: Anna Fransson

hihi, hoppas sängen håller när du ger dig på den nästa gång.



Hälsa till Julia att jag tycker hon är duktig.



Kram

2008-11-13 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0