Stiger in i Blogg världen......

Jaha ja, jag ska väl inte vara sämre ja heller. Nu har ju faktiskt de flesta av mina vänner skaffat sig en blogg så det är väl hög tid att jag oxå gör det. ;-)

Jag hoppas verkligen att jag ska skriva ofta, och fram för allt att jag har något intresseant att skriva om.

Skulle kanske ha börjat skriva för två veckor sedan så jag hade min bröllop att skriva om, men nu är ju det över tyvärr så då får jag väl hitta på något annat att skriva om. Ska i alla fall försöka få in lite bilder från bröllopet här på min nya fina blogg. :-) Måste bara se till så att min sambo, ojdå, jag menar naturligtvis min man, kan fixa formaten på bilderna så att det passar här.

Nehe, nu kanske man ska sätta igång med dagens arbete, även om det skulle vara mkt roligare att sitta här och skriva hela dagen.

Ha det så bra allihopa!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Välkommen!
Kör så det ryker.
Kram

2008-05-27 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0