Julia börjar skolan......

Igår kväll var familjen Blixt på Öppet hus i Julias skola som hon börjar i efter sommaren, hörde ni det där?? MIN lilla Julia ska börja skolan, det är ju inte klokt, visserligen bara 0:an men ändå. När blev hon så stor? Känns jättekonstigt faktiskt, tiden går så fort så jag hänger inte med riktigt!

Skolan verkar i alla fall superbra och hon har hamnat i en jättebra klass med massa barn som hon redan känner. Det känns tryggt. Nåde den som är elak mot min tjej, då kommer mamma med hårdhandskarna!!!!!

Ville bara berätta det. Tro inte att det här med tre inlägg på samma dag är någon vana, utan snarare nyhetens behag!!! HAHAHA

Kramis

Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är det konstigt att dom ska börja skolan! Och nu kommer jag ha två stycken som går i skolan! Filip är ju vår lilla plupp än så länge :-)

2008-05-27 @ 10:47:34
URL: http://petrafrinell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0