CYPERN!!!

Vi har ju som sagt bokat en resa till Cypern i juli. Ska bli hur mysigt som helst. Barnen och svärföräldrarna ska med.  (Finns så klart en baktanke med att svärföräldrarna ska med. )

Vi ska bo på Fig Tee Bay, på ett superfint hotell som är väldigt barnanpassat. Finns massor med pooler och havet ligger precis bredvid. Kan det bli bättre :-).

Men så igår när jag satt på tåget hem så läste jag aftonbladet. Där mitt i tidningen så står det: "Pool exploderade under rengöring på Cypern." Sjävklart började jag läsa som en tok. Det hade tyligen smällt till ordentligt plus att det kom ut massa rök som luktade hemskt. Flera barn fick föras till sjukhuset för rökskador, dock inga allvarliga men ändå.

Jag fortsatte läsa för att ta reda på vilket hotell det gällde, det finns ju liksom en hel del hotell på Cypern. Och vilket hotell var det tror ni, jo själv klart var det på Blue Village Nausicaa Beach, som är vårt hotell. :-(

Vad gör man då?? Ska man avboka eller? Nej, det kan man väl inte göra. Det är väl vara att hoppas på att det inte händer igen.

Hej, svejs!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Men oj!! Visste inte att en pool kunde explodera.
Men det händer nog bara en gång på 1000 så ni kan nog känna er lugna.

2008-05-27 @ 08:07:49
Postat av: Anna Frans

Kanske värt att kolla upp att poolerna är igång tills ni kommer dit? Trist om poolerna skulle vara stängda

2008-05-27 @ 08:08:23
Postat av: Cilla

Ja, du har kanske rätt, risken är väl inte så stor.
Men jag ska kolla upp det!!!

2008-05-27 @ 08:13:01
Postat av: Katja

Va roligt att du oxå skaffat en blogg!! :-D Tror inte det e ngn fara, nu har den ju redan smällt... borde väl inte hända igen. Undrar hur en pool exploderar egentligen..??

2008-05-27 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0