Tillbax till arbetet....

Jaha, i morgon är min sjukskrivning slut och jag ska åter till arbetet igen. Tråkigt, men jag jobbar bara fyra dagar och sen har jag semester. Ska bli så skööööönt. Först är jag ledig två veckor och så jobbar jag en och sen två veckor semester till.

Det är mycket som ska hinnas med under denna tid. Dels ska vi ju till Cypern, vi ska ut en sväng till Norröra (Saltkråkan) där min syster bor och så blir det en liten tripp till Karlstad där Petra & Robban har hyrt hus. Sen blir det ju sjävklart massa grillkvällar med familj och vänner.

Känner på mig att det blir en mysig sommar!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK för det jättefina kortet vi fick,ni är så söta.Vi önskar er en skön sommar.Kram

2008-07-03 @ 12:18:40
Postat av: Anna Frans

Nu är det dags att skriva om din semester istället, tycker jag :)

2008-07-04 @ 08:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0