Mysig helg!!

I helgen har vi alltså varit hos Alexandra och Henrik. Det var kanon mysigt, trots att jag inte kunde dricka en enda droppe alkohol. :-(. Äter starka värktabletter så det var bara att titta på när de andra drack. Men det funkade det oxå.

Alexandra och Henrik plus barn bor i Vega. De har köpt ett superfint nybyggt hus. Det första som hände när vi kom dit var att Julia ramlade ur studsmattan och landade på sin redan brutna arm. Hon gallskrek så jag trodde att hon hade brutit den igen men så var inte, tack och lov.

Nu har vi precis kommit hem. Tjejerna är ute och leker medans Peter klipper gräsmattan och jag gör ingenting, jo jag bloggar ju förståss. :-)

I kväll blir det tidigt i säng, ska vara på sjukhuset klockan åtta i morgon bitt. Känns jättejobbigt men samtidigt skönt att de ska ta reda på vad det är för fel på mig.

Ha en trevlig söndag kväll!!! De som har långtråkigt i morgon får gärna slå mig en signal för jag kommer garanterat att ha tråkigt. Kommer att bli en hel del väntan i morgon.

Kram på er!!

















Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Hej hopp! Oj, va stora Alexandras barn blivit.

Fin klänning Julia har på bilden. De andra tjejernas klänningar var oxå väldigt fina ;)

2008-06-15 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0