Hemma igen!

Igår klockan nio kom jag alltså hem igen. Jätteskönt att vara hemma, Fick göra en magnetröntgen igår kl fem. Det var bland det värsta jag varit med om. I en timme låg jag i den där helvetesmaskinen och det var hemskt.  Det dunkade nått fruktansvärt och jag låg fastspänd på en brits.

Men  nu är det över och sjukhuset har precis ringt och sagt att de inte hittade några konstigheter.
Jag har fortfarande förändringar på hjärnan men de vet inte om det har med huvudvärken att göra. Några neurokirurger ska nu titta på mina bilder och förhoppningsvis komma fram till något. Men det kunde visst ta flera veckor. Men det lutar till att huvudvärken beror på spänningar i nacken.

Så under tiden får jag äta värkmedicin och gå hos en sjukgymnast. Känns skönt att de inte hittade något annat. Nu kan jag försöka koppla av och hoppas att värken minskar lite.

Jag är sjukskriven nästa vecka oxå så då ska jag passa på att vila upp mig lite. Kan ju behövas.

Först och främst ska jag njuta av midsommar och ha trevligt med vänner och bekanta. Jag hoppas att ni alla får en super trevlig midsommar med mycket sill.

Kram på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Pjuh... skönt att höra. Hoppas du blir av med eländet. Om du får hemläxa av sjukgymnasten så måste du vara noga med den ;)



Trevlig midis till dig med. Jag ska äta en massa sill.

Sill, Sill, Cill, Cilla :)



Kram

2008-06-19 @ 14:24:47
Postat av: Cilla

Hahaha, du är rolig du. Tack för att du är en sådan underbar vän. :-)

2008-06-19 @ 14:49:51
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att du om inte hittat några konstigheter...

Glad midsommar till er alla

2008-06-19 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0