Helgen!

Tänkte jag skulle berätta lite om min helg, men det var ju så länge sedan så jag kommer knappt ihåg. Men det var väl i alla fall de dagar som fortfarande bestod av mkt sol och massa bad i poolen. Vi har köpt en ny pool som barnen är helt galna i, jag med för den delen. Det är så skönt att bada när det är varmt. Men, men det var då det. Nu är det ju isbjörnar på gatan igen, tur man har en Cypern resa att se fram emot. :-)

I lördags var vi på 60 års kalas, det var min mammas gubbe som fyllde år. Det var mkt trevligt men för mkt god mat, :-). På kvällen åkte vi ut till skogen för att käka middag med Anna, Peter, Emma och Viktor. De befanns sig hos sin pappa som bor i Vingåker. Det var mkt trevligt förrutom att min man fick åka hem för han blev så himla allergisk där ute.

Kramis på er!!!






Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Åh, va härligt det ser ut

2008-06-12 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0