Tisdag!!!

Jaha, idag är det tisdag och jag går på semester igen i morgon. Så himla skönt!!

Igår mötte jag Bengt i Skogås centrum och han bjöd mig på Mirabelle. Vi åt Filé oscar. Himla gott. Sen gick vi hem till honom och Daniella och jag låg på soffan och slappa hela kvällen. Jätteskönt. Det är man ju inte van vid direkt när man är hemma. Där är det ju alltid något som ska göras. :-)

Bengt och jag ringde till Fritidsresor igår och jagade biljetter till Cypern till honom och Daniella. De vill gärna följa med oss på måndag, men det var helt slut på biljetter så nu hoppas vi på att någon ska avboka. Får se hur det går.

Ha en bra dag därute!!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Jaaaa, visst är det skönt å slappa :))



Trevlig semester och trevlig tripp till soooolen!



Kram

2008-07-22 @ 08:13:14
Postat av: Sarah

Skönt att få lite ledigt ibland. //S

2008-07-22 @ 14:01:19
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0