Tillbax från Norröra...

Igår kväll kom vi hem igen från Norröra, där har vi haft det superbra med mkt sol och 25 grader varmt. Var inte så kul att komma hem till spöregn. :-( Skulle gärna ha stannat lite till för det var så himla mysigt och tjejerna har skött sig exemplariskt, då blir man glad. Den enda som inte skötte sig var Curage, han var så elak mot de andra hundarna, morrade och hade sig. Tror han försöker att vara tuffare än vad han är eftersom han är så liten.

Idag händer inte så mkt. Jag har varit ute och sprungit på morgonen, var himla skönt för det var några dagar sedan. Jag börjar nästan bli beroende av mitt springande, det är ju bra. :-)

Peter och tjejerna är och hämtar mammas hund som vi ska passa till i morgon.

Ha en mysig helg!!!





På väg i båten ut till Norröra, Julia, Isabella och min syster Susanne!!





Friggeboden som vi sov i!!!



Supertrötta tjejer efter mkt bus och lek hela dagen!!



Julia rider!!!



Isabella rider!!



Isabella & William utanför Melkers hus!!!



Melkers hus!!!



Hemgång!!!



Göran, min systers man!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det ser helt overkligt ut!!!! Sol!!!! Det har vi inte sett på några veckor nu. Hoppas ni lapade sol medans vi här hemma fick allt regn.

Kram S

2008-07-20 @ 07:09:50
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Myyyysigt!!

2008-07-21 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0