Tillbaka till arbetet

Jaha, så var man tillbaka på jobbet igen efter två och en halv veckas semester. Det känns ju inge vidare direkt. Himla deppigt att lämna familjen där hemma som allihopa har sommar ov. Men tack och lov så ska jag bara jobba mån och tis. Skulle ha jobbat hela veckan men jag tog semester ons och tors. Det är så lugnt på mitt jobb just nu. Vi är bara tre som jobbar, utav 30 st.

Jag har glömt mina glasögon idag så nu börjar jag få jätteont  i mina ögon, sitter och kisar hela tiden för att kunna se något. Jobbigt för jag ska sova i Skogås så i morgon får jag oxå klara mig utan. Typiskt.

Jag höll dessutom på att missa tåget i morse. Inte min dag idag kan man säga, jag hatar måndagar!

Hej på er

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är snart onsdag tiden går fort. Kram

2008-07-22 @ 13:54:44
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0