SEMESTER....

Efter önskemål så måste jag ju skriva om min semester, men jag har inte så mkt att berätta om just nu. Gick ju på semester i torsdags och det har inte hänt så mkt efter det. Vi har mest varit hemma och umgåtts med vänner. Igår var Anna & Peter med barnen plus Sara & Mattias här med sina barn. Vi grillade och hade det supertrevligt. Blev lite trångt på altanen men det gick bra tills det började spöregna, då fick vi gå in istället. :-(

Idag är Peter & Peter ute på sjön och fiskar, pratade med dem för en stund sedan och då var de lite deppiga. De frös som sjutton och hade inte fått en enda fisk, stackarna. :-) Hoppas det vänder.

Anna och barnen kommer straxt och hämtar mig och tjejerna, vi ska ut till mamma och käka lite lunch och så. Ska bli mysigt!!!

Ha det bra därute!!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0