Grattis på födelsedagen mamma...

Idag fyller min älskade mamma år. Vi har varit där idag för att fira henne. Hon fick två grodor av oss, snällt va? :-) Haha, hon ska ha dem till sin samling vid hennes damm. Hon blev jätteglad!!

Vi fick väldens godaste tårta med massa grädde och maräng. Hur god som helst, tur att jag var ute och sprang i morse så att jag kunde äta med gott samvete. ;-)

Ett STORT grattis vill jag även ge min vän Sandra som oxå fyller 30 år idag. Grattis Sandra!!!!

Imorgon ska vi till Lek & Buslandet i Örebro tillsammans med Anna, Peter & barnen, ska bli roligt!!!

Ha det gott allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Grattis Anita

2008-07-09 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0