Underbara helg!

Ja, då var det åter måndag igen och den underbara helgen är över. :-(

Vi har haft en superbra helg. Jag kom fram till Anna & Peter vid fyra i fredags. Var så mysigt att ses igen, Anna är så fin med sin runda mage. Bara 6 veckor kvar för henne nu. Man blir ju inge avundsjuk. Lite fler veckor kvar för mig kan man säga.

Peter och tjejerna kom vid sex tiden, då käkade vi tacos och sen kollade vi på idol. Blev inte sent för alla var supertrötta.

I lördags åkte vi till Andys lekland i Sickla. Det tyckte barnen var jättekul. Jag tyckte dock att det var lite litet. Är så van vid vårat lekland hemma i Örebro, det är ju Sveriges största. Men jag tror att Andys passar bättre för mindre barn för det var lätt att hålla kolla på sina barn där om man jämför med i Örebro.

På kvällen åkte Anna på julbord på grönan och jag åkte hem till Anna och Magnus. Där fick jag supergod middag och massa Trocadero. Petra och Mia var där oxå, vi hade jättetrevligt. Blev sedan hämtat av Anna när tjejerna skulle bege sig ut.

På söndag åkte vi hem vid elva redan för att vi inte skulle komma hem så sent. Men vi var inte hemma förrän kl fyra ialla fall. Vi åkte förbi Enköping på vägen och hälsade på en kompis. Sen på hemvägen stannade vi och käkade och så handlade vi lite mat i Katrineholm.

På kvällen satte vi igång och julpynta. Trodde inte att vi hade några fina julsaker, typ stakar och gardiner och sånt men jag hittade massor. Tänk var man glömmer från år till år. Nu är det ialla fall superfint. Är så mysigt när man går upp på morgonen och ser alla stakar och stjärnor lysa så fint.

Nej, nu ska jag väl ta och göra någon nytta.

Ha en bar dag!

Kommentarer
Postat av: Anna Frans

Hur gick det med köksgardinerna?

2008-12-01 @ 14:39:40
Postat av: Erika

Grattis x2!!! Tjatar på Thomas nu, ni har så många och vi inte en enda :o)

2008-12-01 @ 19:27:32
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Sussi

låter trevligt...

2008-12-02 @ 08:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0