Redan tisdag...

Fasligt vad dagarna går fort, idag är det redan tisdag och jag har ju inte ens hunnit bloggat om min helg. :-)

Det var i alla fall en mkt bra helg. I fredags hände inte så mkt. Jag, min man och Julia somnade på soffan halv åtta. Det var bara lillungen som var vaken. Hon stod och grejade med sina saker på vardagsrumsbordet. Tack och lov så vaknade jag redan efter en kvart för då hade jag så ont i nacken. Hade somnat lite snett. :-)

På lördagen åkte vi ut till mamma och käkade lunch. Min kusin med familj var där. De har en flicka som är lika gammal som Julia. De hade roligt och lekte för fullt.

På eftermiddagen lämnade vi våra tjejer hos farmor och farfar där de skulle sova över. Sen åkte vi hem och gjorde ordning oss för kvällen. Erika, Mattias och Carro kom förbi och tog en öl innnan vi åkte ner till Johanna.

Festen var mkt trevlig men min man vart jättefull. Han och Mattias hade delat på en liter sprit, plus att Peter hade druckit en halv vinflaska oxå. När klockan var halv tolv så tog jag min man under armen och började leda honom hem. Han var himla roligt att lyssna på. :-)

På söndagen hade vi tänkt att vi skulle ha en lång sovmorgon men vi vaknade klockan åtta båda två och var jättepigga. Vi gick upp och åt frukost och sen storstädade vi alla tre våningarna. Blev himla rent och fint. Sen blev det lunch hos farmor och farfar.

Himla bra helg alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0