Dålig på att uppdatera.....

Ja, här var det ett tag sen någon skrev, förstår inte varför ingen annan skriver mina inlägg när inte jag orkar ;-).

Idag är jag superförkyld och har ingen aning om hur jag ska orka ta mig till Willys och handla en massa julmat idag. Tur jag har mannen med mig, han lär få göra det mesta. Så typiskt att man ska bli så dålig lagom till jul. Isabella är oxå dålig och hostar en massa.

Det började igår för oss båda, Isabella var med mig på jobbet för jag hade lovat att hon skulle få följa med eftersom Julia varit med en gång. Igår var en bra dag för det var lite folk på jobbet och inga patienter. Men efter fikarasten vid tio så började Isabella tröttna. Jag oxå för den delen, kände att jag inte hade någon inspiration för att underhålla henne längre. Vi packade ihop och åkte till Huddinge och åt på Mcdonald´s. Sen tog vi tåget hem.

När vi kom hem så lade jag mig på soffan och somnade som en stock. När jag vaknade mådde jag ännu värre. Men med lite alvedon så mådde jag bättre.

På kvällen efter middagen åkte vi ut till ridskolan och tittade på när Julias kompis Julia red. Det tyckte tjejerna var mkt roligt. Själv tyckte jag det var kallt.

Nej, nu är det dags för tomtegröten!!

Ha en underbar jul allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

God jul till er med! Vi har typ samma läge här...Jesper har legat i feber i 5 dagar, Robban har haft influensan i 1 vecka, jag har haft feber och är nu förkyld. Det är så bra timing på allt! Kramis

2008-12-23 @ 12:19:29
Postat av: jonna

GOD JUL på er!! Kram

2008-12-23 @ 20:57:19
Postat av: Sussi

hoppas helgen varit bra.. kram

2008-12-26 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0