Äntligen fredag!

Åhh, idag är det fredag och det känns underbart tycker jag. Har nu jobbat min första vecka efter sjukskriven. Otroligt hur kul jag faktiskt tyckte att det var att komma tillbaka igen. Jag har varit saknade här på min avdelning och de är glada att jag är tillbaka. Känns hur bra som helst. :-)

Men vad som känns ännu bättre är ju att det straxt är helg. Den är behövd känner jag. Ikväll kommer det att bli lugnt, ska bara mysa med familjen. Kommer nog inte orka så mkt mera.

I morgon ska vi ut till mamma en sväng på dagen där min kusin med familj befinner sig. Ska bli kul att träffa dem igen.

På kvällen ska vi lämna tjejerna hos farmor och farfar. De ska sova där. Peter och jag ska på fest hos Johanna, hon ska ha en liten avskeds fest för hon ska flytta till Italien om en vecka. :-( Hon kommer att bli mkt saknad.

Det var lite om min helg, vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Petra

Trevlig helg! Själv ska jag också bara ta det lugnt, ska på julmarknad på söndag. Ska bli mysigt. Kramis

2008-12-05 @ 12:36:57
URL: http://petrafrinell.blogg.se/
Postat av: Petra

Trevlig helg! Själv ska jag också bara ta det lugnt, ska på julmarknad på söndag. Ska bli mysigt. Kramis

2008-12-05 @ 12:37:10
URL: http://petrafrinell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa det betyder att ni båda kommer! Ohh va kul gumsan!! :)

Ses imorgon!

Kraam

2008-12-05 @ 16:08:18
URL: http://misschanel.bloggsida.se
Postat av: Sussi

jobba först, sen främmande av britt, sönd julia sjunga med sin kör i ö åkers kyrka, vila lite också..

kramis

2008-12-06 @ 06:41:58
Postat av: Camilla

Jag är i finland och här ska jag stannan till imorgon, sen tänkte jag att jag o elias ska baka lite på söndag när vi kommer hem, pepparkakor och lussekatter :-) får se hur pigg jag är bara :-)

Trevlig helg på Er

2008-12-06 @ 13:14:15
Postat av: Petra

Det är nåt skumt som pågår när jag skriver kommentarer till dig! Blir det inte åtta likadana inlägg så blir det två! Man kan ju börja undra om jag är lite knäpp! :-)

2008-12-07 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0